جزئیات علت جدایی "جوآلوین" و "تیلورسوییفت" فاش شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
جزئیات علت جدایی “جوآلوین” و “تیلورسوییفت” فاش شد

جامعه خبر به نقل از روزنامه تایمز؛ “تیلورسوییفت” تا پیش از جدایی از دوست پسرسابقش “جوآلوین” جزئیات این رابطه را پنهانی نگه‌داشته و اغلب به طور غیرمستقیم درباره این شور عاشقانه‌ با عشق قدیمی خود در ترانه‌هایش مطالبی را بیان می‌کرد.

در زمان علنی شدن ارتباطشان، بسیاری از کاربران و مخاطبان شروع به اظهار نظر کردند. آنها بیان می‌کردند که شهرت “جو” از این پس در سایه “تیلور” محو خواهد شد. یا برخی شایعه کردند کلمه “استایل”، که سوییفت به نماد تازه ای از آن تبدیل شده است، از عشق قدیمی وی به “هری استایل” دوست پسر قبلی‌اش در سال 1912 زمانی که تیلور 22 و هری 18 سال داشتند؛ گرفته‌شده‌است.

اما در نهایت  تقریبا یک سال پس از جدایی جو آلوین و تیلور در سال 2023، آلوین درباره ارتباطشان لب به سخن گشود. وی که از ماه مه در حال تدوین فیلم جدید خود “انواع مهربانی” است در گفتگویی با نشریه “استایل ساندی تایمز” درباره رابطه خود با تیلورسوییفت که تا کنون درباره آن سکوت کرده بود سخن گفت.

او در پاسخ به این سوال که “آیا آلبوم جدید سوییفت را شنیده است یا نه؟ و نظرش چیست؟” درباره عشق طولانی مدت خود به معشوقه‌اش و تعهدی که به وی داشته‌است صحبت وعلت جدایی‌شان را تمایل خود به حفظ زندگی خصوصی و به دور از چشم رسانه‌ها عنوان کرد.

وی گفت: “امیدوارم آدمها رنجی که برای پایان دادن به این عشق شش و نیم ساله تحمل کردم و تعهدی که به آن داشتم را درک کنند. مدیریت این شکست بسیار دشوار بود. اما در کمال شگفتی و به طورغیرمنتظره‌ای یک هفته بعد از جدای ما این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مثل بمب منفجر و نقل محافل شد.

در اولین اظهار نظر خود جو درباره جدایی از تیلور گفت: “طبق توافق دوطرفه تصمیم گرفته بودیم درتمام مدت 6سال یعنی از سال 2016 تا 2023 ارتباط خود را از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مخفی نگه داریم. اما این ارتباط ناگهان در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد. همه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال کالبدشکافی و گمانه‌زنی و دراصل موج سواری بر این موضوع بدون توجه به حقایق بودند؛ و طبق معمول بین واقعیت و شایعات زمین تا آسمان فاصله وجود داشت و در نهایت من به تمام آنها خاتمه دادم.”

وی افزود: “این ماجراها مربوط به یک سال قبل است و امروز که نگاه می‌کنم می‌بینم در جایگاه درستی از زندگی خود از نظر حرفه‌ای و شخصی قرار دارم و احساس خوبی دارم. همین قدر سروصدا و هیاهوی رسانه‌ها درباره زندگی و روابط شخصی من در گذشته کافی است زیرا بیش از آن نمی‌خواهم درهای زندگی‌ام را برای همه باز کنم.”

دوری جو آلوین از تیلور سوییفت به معنی گسستن کامل ارتباط آنها نبود و بعد از دیده شدن جو آلوین با دختری جدید تیلورسوییفت ترانه‌ای با مضموع شکسته شدن قلبش (Mr. Perfectly Fine) خواند. سوییفت ۳۳ ساله و آلوین ۳۲ ساله چندی قبل، درست پیش از آغاز تور کنسرت جدید خانم خواننده، پس از ۶ سال رابطه عاشقانه از یکدیگر جدا شدند.

ترجمه: مرضیه باقری

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false