شرکت "اسنپچیل" ملزم به جمع‌آوری محصولات قهوه خود شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شرکت “اسنپچیل” ملزم به جمع‌آوری محصولات قهوه خود شد

وزارت غذا و دارو آمریکا دستور جمع آوری برخی از فراورده های قهوه محصول شرکت “اسنپ‌چیل” را در شهر گرین‌بِی ایالت ویسکانسین صادر کرده است. این اقدام در پی نگرانی از آلودگی این محصولات به بوتولیسم که یک سم غذایی کشنده است انجام و کیفیت این محصولات مغایر با استانداردهای غذا و داروی آمریکا اعلام شد.

قهوه در گروه غذایی اسیدی (سریع الفساد) قرار دارد که برای جلوگیری از ایجاد آلودگی های غذایی کشنده درآن، باید روشهای خاص بسته بندی بکار گرفته شود.

با وجود احتمال وزارت غذا و دارو به آلودگی محصول این شرکت تا امروز هیچ گزارشی از بیماری مخابره نشده است و شرکت اسنپ چیل نیز برای بازگرداندن آن فراخوانی صادر نکرده است.

قهوه ها در قوطی هایی با وزن 7 تا 12 اونس بسته بندی و به کارگاه های بو دادن قهوه و خرده فروشی‌ها ارسال شده و یا به صورت آن‌لاین تحت حداقل 100 نام و برند درخواستی خریداران توسط این شرکت به فروش رسیده است. وزارت غذا و دارو دستور بازگرداندن لیست کامل محصولات برند اسنپ چیل بدون توجه به تاریخ تولید و انقضا را صادر کرده است.

خریداران باید این محصول را به طور کامل معدوم کنند یا به شرکت اسنپ چیل یا محلی که خریداری کرده اند بازگردانند و پول خود را پس بگیرند.

اسنپ چیل ملزم شد در عوض ارائه تصویر و مدرکی از سوی مشتریان که اثبات کند قهوه مربوطه از محصولات این شرکت است تمام قیمت آن را بازپس ‌دهد.

ترجمه: مرضیه باقری

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false