تسلیم سند ۲۰۳۰ یونسکو نمی شویم/ دشمن اگر بتواند زهرش را می ریزد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، به مناسبت هفته‌ معلم، جمعی از معلمان، فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان، صبح یکشنبه ۹۶/۲/۱۷ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

مشروح سخنان رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد. این سند ۲۰۳۰ یونسکو و از این‌ قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود.

* به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملتهای دنیا با فرهنگ های مختلف، تکلیف مشخص کند؟

* اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم.

* بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت می کردند و نباید می گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است.

* اگر حضور مردم باشد، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند، اگر می خواهید این احساس و عظمت و مصونیت باقی بماند برای ما، باید در انتخابات شرکت کنید.

* اگر میخواهید نظام جمهوری اسلامی اقتدار خودش را در چشم جهانیان -چه دشمن چه دوست- حفظ بکند باید شرکت کنید؛ حضور در انتخابات، حفظ اقتدار و اُبهت و مصونیت کشور است.

* مهم نیست به چه کسی رأی می دهیم. مهم این است که همه بیایند و باشند. نشان بدهند که حاضرند از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنند؛ اگر چنانچه این همت و اراده با همین شدت و ابهتی که وجود دارد ادامه پیدا کند، دشمن هرگز هیچ غلطی در مقابل کشور نخواهد توانست بکند.

* آنچه برای اداره و حفظ و منافع ملت به‌صورت فوری و فوتی لازم است، حضور مردم است. حضور مردم است که گره گشاست. حضور مردم است که

* جمهوری اسلامی در چشم دشمنانش هیبت دارد؛ این هیبت ناشی از امثال حقیر است؟ ابداً؛ این ناشی از مردم و حضور مردمی است. ناشی از عواطف و احساسات مردمی است. من این را میگویم. نیایند حرفی را که بنده به صراحت بیان کردم تحریف کنند و بگویند مراد فلانی این است که حضور مردم دولتی را سر کار می‌آورد، که آن دولت!  نه آقا؛ دولت ها تأثیری ندارند.

* یادتان رفته در دهه‌ هفتاد؟ یکی از دولتهای اروپایی رئیس‌جمهور ما را متهم و به دادگاه احضار کرد؟ با آنکه با آن دولت اظهار دوستی می شد و مرتب نامه نگاری می شد. همان دولت رئیس‌جمهور ما را احضار کرد؛ تو دهنش زدیم که عقب نشست. اگر تو دهنش نمی زدیم عقب نمی‌نشست.

* دشمن، دشمن است. این دولت و آن دولت ندارد. دشمن اگر بتواند زهرش را میریزد. ملاحظه هیچکس هم نمی کند. ملاحظه لفاظی و زبان‌بازی و موضع‌گیری سیاسی را هم نمی کند. آن چیزی که مانع دشمنی می شود ترس از حضور مردم است. چون می ترسد یک کشور هشتاد میلیونی جلویش بایستد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false