محسن هاشمی: تهران به شورای شهر نیاز دارد نه به شورای شهردار - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محسن هاشمی‌رفسنجانی در جمع نمایندگان مناطق ۲۲گانه ستاد انتخاباتی خود اظهارات زیر را مطرح کرد:

*تهران به شورای شهر نیاز دارد نه به شورای شهردار. شورا اگر خطایی می‌بیند باید فورا به آن بپردازد.

*امیدوارم مردم با حضور خود نگذارند بار دیگر به دوران افراط و تفریط و بی‌تدبیری بازگردیم.

*لیست اصلاحات برای شورای شهر هنوز تکلیفش روشن نیست، با رفتن یک شخص به شورای شهر چیزی حل نمی‌شود، بلکه همه باید تلاش کنیم لیست مورد نظر که متأسفانه هنوز کامل نشده، وارد شورا شود. اگر اکثریت را در شورای شهر نداشته باشیم، اقلیت هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و شورای شهر مؤثری نخواهیم داشت.

*مردم تهران لایق داشتن شهری هوشمند هستند و باید شهر را الکترونیکی کنیم که این موضوع باعث کاهش ترافیک نیز خواهد شد.

*مردم باید بتوانند با شفافیت و با دقت مسائل شهرداری را نیز دنبال کنند. این موضوع باعث می‌شود شهری عاری از فساد داشته باشیم.

*در تهران حجم عظیمی از مردم دلسوز در مساجد و سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند اما حمایت ویژه‌ای از سمت شورای شهر و شهرداری نمی‌شوند. ما باید مشکلات افراد آسیب‌دیده اجتماعی شهر را از قبیل کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها، بی‌خانمان‌ها و تکدی‌گران از قبیل معتادانی که در شهر پراکنده هستند، از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد و مساجد حل کنیم. مراکز دولتی مسلما به اندازه مردم اثر نخواهند گذاشت.

*جوانان و شهروندان نیاز دارند اوقات فراغت مفرح داشته باشند. مسئولان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که شهروندان نگران فعالیت‌های مفرحشان نباشند. یک شهرداری چابک می‌خواهیم.

*شورای شهر در چهار دوره گذشته، نتوانسته به خوبی بر کار شهرداری نظارت کند.اگرشهرداری در مسیر انحرافی قدم برمی‌دارد، باید شورای شهر فورا به امور بپردازد و نگذارد این خطا در شهرداری نهادینه شود. در صورتی که در 12 سال گذشته بعضی از خطاها در شهرداری به طوری نهادینه شده و به نظر می‌آید که هیچ‌کس حق اعتراض به بعضی فعالیت‌های غلط ندارد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false