رابطه جدی بین ایران و آمریکا وجود ندارد؛ تحریم برای ما تفاوتی نمی‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با گونار فرس رئیس مرکز پژوهش های مجلس سوئد صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره نقش عربستان در حادثه تروریستی تهران و مساله قطر اظهار ات زیر را مطرح کرد:

*مشکلی که عربستان در طی این سالها دچار شده ناپختگی و بی تجربگی کسانی است که در وزارت خارجه آنها عمل می کنند و گاهی سخن هایی می گویند که این حاکی از عدم شناخت ایران، منطقه و بی تجربگی آنها است چرا که نمی توانند امنیت خودشان را هم حفظ کنند.

* هنوز مرکب امضای اعلامیه میان آنها خشک نشده که بین قطر و آنها اختلاف پیش آمد که در تاریخ آنها بی سابقه است و نشان دهنده بی ظرفیتی دیپلماسی عربستان است که با نزدیکترین همسایگان خودش هم نمی تواند زندگی آرامی داشته باشد.

*سعودی ها نه ظرفیت و نه جرات تهديد را دارند، بلکه فقط ادعا می کنند و خیلی از اوقات پاسخ اینطور ادعاهای ابلهانه خاموشی است.

*تحریم های جدید علیه ایران که با بهانه های واهی موشکی و حقوق بشری در سنای آمریکا تصویب شده برای ما تفاوتی نمی کند، چرا که هیچ نوع رابطه جدی اقتصادی و غیر آن، بین ما و آمریکایی ها نیست.
 
*این طرح تحریم ها جز یک نوع امتیاز دادن به صهیونیست ها و مرتجعين منطقه ای نیست. آن کشوری موفق است که در عمل بتواند به اهداف خودش برسد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false