«مانکن» شدن بخشی از کار بازیگری است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دانیال عبادی درباره این بازگشت مجدد به سینما گفت:  من به دلیل تحصیل از این فضا دور شدم و در مقطع دکتری در رشته بازرگانی مشغول به تحصیل هستم و آثاری مانند "دو عروس" که امروز بر پرده سینماست متعلق به سال‌های گذشته است و جزو فعالیت‌های جدید من محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵ فیلم در نوبت اکران دارد گفت: فیلم "دو عروس" متعلق به سه سال و نیم قبل است و در زمان خودش تلاش کردیم که کار خوبی را برای مخاطب آماده کنیم.  

*تبلیغات بخشی از فعالیت های حرفه ای یک بازیگر است

عبادی که پیش‌ از این در عرصه مد و تبلیغات فعالیت می‌کرد، اظهار کرد: برای یک بازیگر حضور در تبلیغات بخشی از فعالیت حرفه ای او محسوب می شود و در تمام دنیا افراد مشهور باید در کنار کار هنری در بخش تبلیغات هم فعالیت کنند. به لحاظ علمی این جریان یکی از تکنیک‌های تبلیغاتی است که به تکنیک "چهره نقاب‌دار" معروف است و برای صاحب برند و سلبریتی این همکاری اتفاق خوبی است و باعث شناخت برند از یک‌سو و دیده شدن افراد معروف در سوی دیگر می‌شود.

وی درباره حضور بازیگران ایرانی در تبلیغات ها گفت: متأسفانه زمانی تبلیغات برای افراد مشهور ممنوع بود و پس‌ از آن صرفاً اجازه تبلیغ مارک های ایرانی را دادند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا در کنار برندهای ایرانی، بتوانیم تبلیغ محصولات برندهای خارجی را هم داشته باشیم.

*نقش هایم همیشه متفاوت بوده است

در آثارم تلاش کردم نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم و هرگز به یک نقش خاص بسنده نکردم. چند کاری هم که تاکنون کارکرده‌ام همه خارج از فضای شیک و اتوکشیده‌ بود. به‌طور مثال نقشی که در "معراجی‌ها" بازی کردم با نقشی که در "پایان دوم" بازی کردم کاملاً متفاوت است یا در همین فیلم "دو عروس" نقش یک کارمند عادی را بازی می‌کنم که گرفتار زندگی روزمره خودش است. در هر فیلم و با انتخاب‌هایی که داشتم تلاش کردم نقش‌هایم از هم متفاوت باشند و ذهنیتی که مردم از من به‌عنوان یک بازیگر اتوکشیده دارند تغییر دهم.

عبادی در پاسخ به این سؤال که به دلیل برخی قوانین در داخل کشور امروز سلبریتی‌ها به فضای مجازی پناه برده‌اند؛ گفت: به‌هرحال قوانین هر کشوری متفاوت است و نمی‌شود از آن فرار کرد، اما فضای مجازی در حال پیشروی است و این امکان را به وجود آورده تا بتوان در آن فعالیت داشت. دنیا به سمت فضای مجازی در حال پیشروی است و بزرگ‌ترین میلیونرها هم در این فضا مشغول فعالیت هستند و این مسئله اتفاقاً به تبلیغات بسیار کمک کرده و ما هم از این امر مستثنا نیستیم و می‌توانیم در فضای مجازی و شبکه‌های مختلف فعالیت‌های تبلیغاتی خودمان را داشته باشیم.

* 5 فیلم در نوبت اکران دارم

بازیگر "امشب شب مهتابه" درباره سایر فعالیت‌های خود نیز عنوان کرد: ۵ فیلم در نوبت اکران دارم بانام‌های " عطر تلخ، عطر شیرین "، "شب پدر "، "شب زخمی "، "فرمول ۱۳"، " دویدن با شب " و "زمهریر " که آماده اکران هستند ولی از سرنوشت هیچ‌یک اطلاعی ندارم و تنها دوست دارم که همه این فیلم‌ها اکران شوند و مخاطب نیز آثار را ببیند. بازی در یک سریال و یک فیلم سینمایی هم پیشنهادشده که در حال رایزنی هستم تا یکی از این دو را قبول کنم.

*وسوسه بازی در تلویزیون دارم

وی با ابراز علاقه‌مندی برای فعالیت در تلویزیون تصریح کرد: اگر کار خوبی پیشنهاد شود که جزو سریال‌های الف ویژه باشد قطعاً از آن نمی‌شود گذشت کرد، چراکه وسوسه می‌شوی برای ورود در تلویزیون و باید درباره آن فکر شود. سریالی که پیشنهادشده هم جزو آثار خوب است اما هنوز نتیجه آن معلوم نیست و امیدوارم به‌زودی وضعیت مشخص شود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false