فتاح: 350 هزار خانوار بیمه شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید پرویز فتاح اظهار کرد: در سال گذشته پالایش مددجویان کمیته امداد انجام شد و براساس یارانه و مستمری یک میلیون و ۶۰۰ هزار خانواردر قالب ۳ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

بر اساس این خبر، رئیس کمیته امداد گفت: خانوارهایی که به دلیلل عواملی مانند پوشش تأمین اجتماعی دارای شرایط حمایت کمیته امداد نبودند از جامعه هدف خارج شدند.  کمیته امداد جای دائم نیست و هر فردی که به اینجا وارد می شود باید با حرفه آموزی و وام خود کفائی از پوشش این نهاد خارج شود و آمار تحت پوشش کاهش یابد.

فتاح تاکید کرد: حمایت از ازدواج مددجویان در این نهاد انجام می‌شود و در این طرح بسته کالای ایرانی به ارزش ۶۰ میلیون ریال یا تسهیلات بلاعوض ۳۰ تا ۳۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.  ازدواج مجدد خانم های سرپرست خانوار هم برای این نهاد خیلی مهم است و باید فرهنگ سازی شود. با این روش می توانیم یک نفر را از پوشش خارج کنیم.

به گزارش جامعه خبر، رئیس کمیته امداد بیان کرد: تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد دفترچه درمان دارند و زیر پوشش بیمه حوادث و بیمه تکمیلی هستند. ۳۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در کشور زیر پوشش بیمه روستایی و شهری قرار دارند. همچنین ۲۰ هزار بیمار صعب العلاج را زیر پوشش و حمایت خود قرار داده است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false